18 september 2011

Yndlings... halskæder

 Den store halskæde er købt i Grækenland og den lille er købt i Modström.

 Disse to halskæder har jeg fået af min mormor.

 Er ret så vild med lange halskæder, og lange korshalskæder er ingen undtagelse. Købt i Grækenland

 Og så til dåbs- og konfirmationsgaverne. Margueritten er en konfirmationsgave og fra Georg Jensen og guldkorset er min mors dåbskors med et lille guldhjerte som hun gav mig sammen med korset. Der er altså noget specielt ved personlige smykker, hvor der virkelig er lagt en tanke bag...

Også en dåbsgave.

8 kommentarer:

Freja sagde ...

Er vild med den der halskæde fra Modström! Hvad kostede den? :)

Kig forbi,
www.dagenstanke-fbl.blogspot.com
www.thoughtsinframes.blogspot.com

Kapitel 21 sagde ...

Halskæder er virkelig en fantastisk opfindelse, de kan peppe ethvert kedeligt outfit op. Dem du har fundet frem er super lækre.

//Kapitel 21

http://kapitel21.blogspot.com/

Cecilia sagde ...

Elsker din halskæde fra Grækenland.
Den overdrevet flot !

www.ceciliamervig.blogspot.com

Clara sagde ...

Mange tak allesammen :)

Freja: halskæden fra Modström er efterhånden ved at være ret gammel, så jeg kan desværre ikke huske hvad den kostede...

Knus Clara

victoria dahl sagde ...

HVor er de alle smukke!! En fantastisk blog! jeg er nu fatslæser!

Kig forbi:
www.smileandeatcake.blogspot.com

Cecilie Irene sagde ...

Hej Clara,
Tak for kommentaren på min blog:-)
Jeg har selv de to halskæder på billede 4 og jeg elsker dem begge højt, de er så fine og klassiske!

http://fragrancefashion.blogspot.com/
Knus

Anna sagde ...

hvor er det fine, er specielt vild med den nederste og den med elefanten.
det en rigtig fin blog du har dig her, virkelig personlig!
er blevet fast læser, ville være fedt hvis du gad kigge forbi min, og måske blive fat læser, da jeg ikke har så mange:)) Det ville jeg blive rigtig glad for!
knus anna
// justanotherday-anna.blogspot.com

Clara sagde ...

Cecilie Irene: Selv tak - er også virkelig glad for mine :)

Anna: Tusind tak for dine søde kommentar, vil rigtig gerne kigge forbi :)