15 september 2011

What I am wearing today



Sweater - Gina Tricot
Bukser - Edie's eyes
Bælte - 2hand
Sko - Pieces

Frøs sådan her til morgen, så hev en dejlig varm trøje ud af skabet. Bestemt ikke noget som jeg har fortrudt i løbet af dagen. Skoene har i ikke set før - det var mine absolutte yndlingssko som jeg skamløst brugte nærmest til alt hele sidste efterår, og er stadig ret vild med dem, men kan vist allerede nu godt sige at jeg har nogle bedre alternativer dette efterår, at veksle imellem som I nok skal få at se (snart tyder det på i denne kulde). Nu vil jeg smutte - ha' det godt søde læsere

Knus Clara :)

2 kommentarer:

Simone Bjørn Klausen sagde ...

Fed stil og kanon blog. Kig hjertens gerne forbi simonebjoernklausen.blogspot.com, tak :)

Clara sagde ...

Hvor er du sød - Jeg vil supergerne kigge forbi :)