07 september 2011

Civilization


Hejsa! Har siddet og tegnet hele eftermiddagen, fordi at jeg siden igår har været ramt af et slags tegne-flow som bare gøre at jeg har lyst til at tegne hele tiden.

Jeg har gået og tænkt lidt over om der skulle flere indlæg af en bestemt slags på bloggen eller bare flere indlæg generelt, så nu spørger jeg jer: hvad kunne I tænke jer at se mere af på bloggen? Det kan være alt lige fra flere outfits, til hverdag, ting fra min garderode, musik osv. Til slut vil jeg anbefale jer at lytte til denne sang; normalt er det ikke min musiksmag, men der er bare et eller andet ved omkvædet som gør at jeg har lyst til at nynne sangen hele tiden...


2 kommentarer:

Michelle-Marie sagde ...

Hold op nogle flotte øjne :) Virkelig godt billede.

Mvh. Michelle-Marie
miss-michellemarie.blogspot.com/

Clara sagde ...

Tusind tak - du er sød :)