17 september 2011

Fooling around


Liiiiiidt for meget mig måske, men ville lige tjekke ind og sige hej. Var inde i byen igår og er faldet pladask for de SMUKKESTE wedges, som jeg craver sindssygt meget. Ville så gerne vise jer et billede af dem, men selv i internettes allerfjerneste afkroge var det umuligt at finde dem. Så i stedet satser jeg meget på at tage ind og købe dem i næste uge og SÅ for i dem at se. Det er da også meget bedre, ik'? Kender i det der med at man har en masse ting man skal nå, og bedst som man tror at man fint når det hele, så klumper det sig sammen i nogle få, korte uger inden efterårsferien? Sådan har jeg det lige nu med projektopgave, praktik, aftaler, you name it. Men den slags har da også sine gode sider. Det er nærmest altsammen overstået på en gang, og så har man ferie! Grunden til hele den her smøre at vist bare at jeg vil fortælle jer, at hvis jeg er lidt fraværende på bloggen de næste par uger, så er det altså ikke fordi jeg ikke har lyst til at blogge (tværtimod!). Det er såmend bare fordi de er så mange ting som jeg skal nå. Håber at i allesammen har en fantastisk dejlig weekend!

Knus Clara :)

2 kommentarer:

Linebine :) sagde ...

Hej, Fin blog - kig forbu min hvis du får lyst på Linebiine.blogspot.com :)
//Linebiine

Clara sagde ...

Mange tak :)