10 september 2011

Dagens outfit



Egentlig et meget simpelt outfit idag, som vist mest består af den rød- og hvidstribede trøje som jeg købte for hundrede år siden i Gina Tricot, og så mine uundværlige bukser  fra Weekday. Halskæden er fra Pieces og bæltet er secondhand. Har brugt min lørdag på lektier og en hyggelig tur inde i byen med et par fantastiske veninder (straks meget sjovere end førstnævnte...). Grunden til at jeg står lidt spøjst på sidste billede, er mest fordi jeg prøvede at vise jer halskæden... Hvad bruger I jeres dejlige lørdag på?

Knus Clara

3 kommentarer:

JULIAF sagde ...

Super super cool stil du har dig!! :)
Er blevet fast læser med det samme. Glæder mig til at læse en masse flere indlæg..

Håber du vil kigge forbi min og evt. blive fast læser..

xoxo

Kamilla sagde ...

Rigtig køn pige!
Håber du tager et kig forbi min blog.

elskershopping.blogspot.com

Clara sagde ...

Hvor er I søde :)

Julia F: Tusind tak, og velkommen til ;)

Kamilla: Mange tak, og selvfølgelig kigger jeg forbi