16 august 2011

Yndlings... øreringe


Har haft sådan lyst til at vise jer nogle af mine favoritter i min garderobe, så tænkte det var på tide at gøre noget ved sagen!

 Små hjerter i guld som jeg fik af min lillebror i konfirmationsgave sidste år. Lige for tiden er jeg vild med lidt larmende smykker, men hvis jeg en dag har lyst til at være lidt afdæmpet på smykkefronten, så er de helt perfekte!

 Øreringe fra Gina Tricot, som jeg elsker virkelig højt.

Min flotte earcuff fra Line og Jo. Den er faktisk også ret diskret, men alligevel yderst smuk i al sin enkelhed.

 Fra venstre: Min mormors gamle, Nogle min far har givet min mor for længe siden og igen min mormors gamle.

Øreringe i guldlook som jeg købte på Santorini, da jeg var der i juni. Mange af mine smykker er sølv, så det er dejligt med et indslag i form af disse gyldne.

Ingen kommentarer: