31 august 2011

Outfit



Trøje - 2hand
Bælte - 2hand
Bukser - Edie's eyes
øreringe - min mormors gamle
Sko - Tommy Hilfiger

Så fik jeg taget mig sammen til at give jer et outfit! Ville faktisk have taget outfitbilleder til jer både mandag og tirsdag, og tog da også nogle mandag, men det tissede ned og lyset var simpelthen så latterligt dårligt, så jeg valgte at forskåne jer for det. Anyway, var inde i byen i mandags og købte et af de halstørklæder som jeg tidligere har nævnt på bloggen, og spurt jer hvilken farve i syntes bedst om - I for at se hvilken farve jeg har valgt i morgen...

Knus Clara

5 kommentarer:

Laura sagde ...

Sindssygt flot hår du har dig! Og elsker dit outfit, i sær bukserme!
Super fin blog du har dig! Tænkte på om vi skulle følge hinanden? Jeg følger allerede dig, ville være dejligt hvis du gjorde gængæld!

//triflesandgiants.blogspot.com

xoxo

madicken.v.h. sagde ...

Flot outfit!
Jeg elsker dine bukser!:)

-Madicken

freja sagde ...

wauw, virkelig fedt outfit! og så er du smadder køn! tak for dit kig på min blog :)

www.thoughsinframes.blogspot.com

Clara sagde ...

Tusind tak - I er bare søde :)

Knus Clara

Emilia Holst sagde ...

Elsker din stil!
Hvordan bliver jeg fast læser?

www.sizebed.blogspot.com