20 august 2011

Blog-award

Jeg har modtaget en blog-award fra Stine som har bloggen the blog about everything og det synes jeg da kunne være sjovt at deltage i så here we go:


Den her blog-award har regler, som kommer her: 

- 1. Man skal linke til den, man har fået awarden af.
- 2.  Man skal sende awarden videre til 5 bloggere. 
- 3. Man skal besvare 5 spørgsmål. 




1. Hun er linket højere oppe, men her er hun igen: thestineholmhansen.blogspot.com


2. Jeg har sendt awarden videre til:


amalie-maria.blogspot.com
nemesisbabe.blogspot.com
louiseslouiseliv.com
en-to-tre-klik.blogspot.com
- victoriajohansen.blogspot.com


3. Her kommer 5 spørgsmål:


Spørgsmål 1: Hvilke blogs læser du?
Jeg er totalt og fuldstændig hengiven til modeblogs! Der er bare et eller andet ved dem...


Spørgsmål 2: Yndlingsfarve?
Jeg kan bedst lide lysegrøn. Men udover den er jeg vild med himmelblå, lyserød, rød og når det kommer til tøj så kan sort og hvid jo altid bruges. 


Spørgsmål 3: Yndlingsfilm?
Dem der har fulgt med på bloggen ved nok at jeg er ret vild med Twillight... Men der er så mange gode film derude, jeg synes bla. at To verdner, Sex and the city, Stegte grønne tomater, Harry Potter (!) osv. er fantastiske film! Mulighederne er mange.


Spørgsmål 4: Yndlingsmykke?
Jeg kan bedst lide øreringe og lange halskæder.


Spørgsmål 5: Hvis du har lidt tid til overs, hvad laver du så?
Det kommer meget an på hvor jeg er. Men normalt vil jeg smide mig med en god bog, sidde og tegne tilfældige blomster eller læse blogs og høre det geniale soundtrack til New moon.

2 kommentarer:

Amalie-Maria sagde ...

Synes ikke rigtig den passer så godt ind på min blog, har modtaget en før, men den fjernede jeg! Men tusind tak og jeg trykker lige følg, og så er du hjertelig velkommen til også at følge min :-)

http://amalie-maria.blogspot.com/

Clara sagde ...

Okay - og mange tak :)