13 juli 2011

Indkøb i London

Tænkte at jeg lige ville vise jeg mine London-køb. Det er ikke enormt mange ting, men jeg er begyndt at have det sådan at jeg hellere køber nogle få, lækre og klassiske ting (og vintage :) end en masse ting som jeg alligevel ikke rigtig får brugt. So here we go:





Der findes et fantastisk og kæmpestort marked i london ved navn Camden market. Stedet er helt enormt cool og man kan finde de sejeste og mest originale ting der. På Camden market købte jeg bla. denne smukke, røde kjole som jeg allerede nu ved at jeg kommer til at elske meget højt. 




Vintage kjole/skjorte fra camden. Ser lidt spøjs ud når man ikke har den på, men et bælte i taljen gør underværker!




Ring, også købt på Camden market.



Og nu kommer vi til nogle ting som jeg bare eeeelsker, og ved at jeg vil elske i meget lang tid! Først er der mine nye, fantastiske Doc Martens, købt i en butik i Camden. De skal nok blive brugt flittigt, når vejret engang (forhåbelig først om lang tid) bliver til det. 



Lækre sandaler fra det engelske mærke Russel and Bromley i det blødeste skind. Har i flere måneder ledt efter de perfekte flade sandaler, efter at mine elskede og klassiske Ecco-sandaler var ved at være tjenelige til udskiftning. Havde kigget overalt, men fandt ingen som passede til mine krav og når jeg så fandt nogle så passede det ikke, eller var simpelthen lavet af for dårlige materialer. Men så fandt jeg disse skønheder, som egentlig ikke var præcis som jeg ville have dem, men når jeg får dem på så er de helt perfekte (det her begynder jo at lyde helt saligt :).




Fatastisk lækker taske fra Russel and Bromley, også af det blødeste skind. Det er sådan en taske som jeg vil komme til at bruge i laaaaaang tid fremover :)

Det var vist det. London er mange ting og fantastisk shoppeby er én af dem.
xoxo

10 kommentarer:

Josefine sagde ...

Lækre ting du har købt ! Og hvor er du heldig at du har fået Doc Martens sko, de er bare får skønne ! Ville selv mega gerne eje et par :) <3
Knus Josefine // www.madebyjosefine.blogspot.com

Clara sagde ...

Mange tak :) Er også selv rigtig glad for dem

Knus Clara

Thea Holmboe sagde ...

Guud hvor nogle skønne ting! Er helt vild med alle farverne (-: knus..

Louise. sagde ...

Jeg var også i London i foråret med min efterskole, det er klart en af de bedste rejser jeg nogensinde har været på.
Jeg blev virkelig betaget af Camden Market. Der er jo fantastisk!
Jeg er nu fast læser af din blog.
Tag endelig et smut forbi min! :-)
//Louise.
http://louise-myfashion.blogspot.com/

Christina sagde ...

Sikke nogle flotte ting :) gode køb!
Jeg kan godt lide din blog - og følger den fast nu! Jeg håber du vil kigge forbi min også :)

Kamilla sagde ...

ELSKER den røde kjole!
hvor er den fra?(:


thewallsaroundus.blogspot.com

Clara sagde ...

Tusind tak allesammen :)

Kamilla: Den røde kjole er fra et mærke de hedder
Club L.

Knus Clara :)

Camille sagde ...

wow hvor har du købt mange fede ting... er helt misundelig!

det er mig fra:
http://www.thenotebookblogspot.blogspot.com

xoxo

Simone Bjørn Klausen sagde ...

Dine sorte boots er jeg helt tosset med, de er så smarte! Tak for din kommentar på min blog, jeg er nu blevet fast læser af din blog! Du har mange fede outfits.. Kig forbi simonebjoernklausen.blogspot.com, tak :)

Clara sagde ...

Camille: Tusind tak, er også meget glad for det alt sammen :)

Simone: Tak og velkommen til :)