15 juli 2011

Et lille new in



Jeg har jo så sent som i sidste indlæg skrevet at jeg var ved at spare op, men fordi at et par af mine sko gik i stykker, måtte jeg ind og få pengene tilbage og finde et nyt par - og så blev der altså også lige plads til denne fine mini-kjole fra Monki til den latterlige sum af 70 kroner. Skoene måtte I såmend også gerne se, men er faktisk blevet lidt i tvivl, om de sidder så godt, efter at jeg er kommet hjem og har prøvet dem igen... Lidt halvtræls, men så har jeg i det mindste kjolen at glæde mig over, hvis jeg vælger at bytte dem.

Hvad synes I om min lille, ny kjole?
Knus Clara :)

2 kommentarer:

Camille sagde ...

fed kjole! jeg er lige her i dag blevet fast læser, din blog er virkelig fed ;)
det kan måske være at du kan blive fast følger af min:http://www.thenotebookblogspot.blogspot.com/ hvis du kan lide den ;) ;D

Clara sagde ...

Tuaind tak for din søde kommentar :) Jeg skal nok kigge forbi - knus Clara :)