21 juli 2011

E.L.F

 

Hjemmesiden eyeslipsface.dk (som I garanteret kender) synes jeg faktisk har nogle rigtig gode produkter til meget billige penge. Er specielt helt vild med deres concealer, som kan bruges I hele ansigtet. Efter at jeg er løbet tør, så bliver jeg simpelthen nødt til at bestille en ny, og så er jeg jo faldet over en del af deres andre produkter, som jeg synes ser voldsomt interessante ud... fra øverst, venstre: Zit Zapper, Concealer, Waterproof Eyeliner Pen, Eye Widener, Lip Balm spf 15, Healthy Glow Bronzing Powder, Nail Polish, Lip Plumper and Primer.

2 kommentarer:

Emma sagde ...

Vil lige sige at det måske ikke ville være godt at købe deres vandfaste eyeliner pen - Har prøvet den, og spidsen "knækker" meget nemt, låget er svært at få af, og ved mig virkede den optimalt ca. 5 gange, og så var den flad for farve. Men jeg kan stærkt anbefale deres Healthy Glow Bronzing Powder, den er super. Ville bare lige oplyse dig!

//Emma
en-to-tre-klik.blogspot.com

Clara sagde ...

Tusind tak for tippet! Har ikke prøvet den før så det er rart at høre fra en som har :)

Knus Clara