16 juli 2011

Dagens outfit




Ret simpelt outfit idag - måske lidt kedeligt, men ville bare vise jer mine allerede højtelskede bukser fra Edie's Eyes, som jeg købte meget billigt for nogle uger siden. Skoene har I heller ikke set før. Det er et par gamle jeg har fra Tommy Hilfiger, som jeg pt bruger som erstatning for min brune ballerinaer fra bianco (R.I.P), som desværre gik i stykker pga. for dårlig kvalitet. Normalt fejler Biancos sko ingenting, men denne models syninger i snuden bliver ved med at gå i stykker. Har faktisk fået dem byttet en gang før, så det er bare træls, da jeg har en fod, som er virkelig svær at finde ballerinaer til. Er I i tvivl om hvilke sko jeg taler om, så har jeg dem på her.
Dagen har heldigvis ikke været lutter skokrise. Solen har skinnet og termometret har vist over 20 grader (jubiii) og jeg har brugt dagen på middelaldermarked med min mor og min lillebror - rigtig hyggeligt!

Tshirt - Freeloader
Bukser - Edie's eyes
Bælte - min mors gamle
Sko - Tommy Hilfiger

Håber at I alle har det godt.
Knus Clara :)

3 kommentarer:

Emma sagde ...

Kan rigtig godt lide dine bukser (og din hund, hihi).

Kig forbi - www.eemmaass.blogspot.com

Clara sagde ...

Tusind tak - men det er godt nok ikke en hund, men en meget behåret kat ;)

Knus Clara

sofie wedderkopp sagde ...

ejj hvor er dine bukser bare fede!!:-) 1000 tak for din kommentar på min blog!! Jeg følger dig nu!! Håber du vil følge igen!!

Knus :-)