08 juni 2011

Status + Day 19

Sidder og blogger efter at have taget et dejligt langt bad. Jeg er bare fuldstændig udkørt efter at have været i  Fårup sommerland hele dagen, som tak for mit arbejde som elevmægler, sammen med de andre elevmæglere. Ville have taget et outfitbillede til jer, men glemte det fuldstændig. Et outfitbillede vil snarest muligt dukke op på bloggen, det lover jeg!


Dag 19 - Dine kælenavne og grunden til at du har dem:


Jeg har faktisk ikke rigtig nogle kælenavne, for at det ikke skal være løgn. Det er lidt svært at lave variationer af Clara, så mine veninder kalder mig udelukkende Clara. Min mor kalder mig selvfølgelig et væld af kælenavne som skat, tulle osv. men det er der ikke nogen særlig grund til udover at hun elsker mig (det er i hvert fald det hun fortæller mig, og den samme person har jo lært mig at man ikke må lyve ;) )

Stay lovely out there!
Knus Clara :)

Ingen kommentarer: