26 juni 2011

A new one


Jeg undskylder mange gange for spammingen af nye indkøb. I må love at sige til, hvis det keder jer alt for meget. Men nu til den nyeste i samlingen: Denne flotte, flotte jakke fra Monki (som er rigtig pæn på) købte jeg I fredags, da jeg var inde i byen med mine veninder. Har kigget på jakken og smug-ønsket mig den i lang tid og da den var tilbage i min størrelse og sat ned med 75% så slog jeg til! Købte også noget undertøj fra Change, og fik en klækkelig rabat, da de har to for éns pris på mange af deres varer, og jeg slog mig sammen med min veninde, som købte en bikini. Men det er også det absolut sidste jeg køber inden turen til London på næste tirsdag. Så skal der dæleme også shoppes!

Knus Clara :)

2 kommentarer:

mariaelisabeth sagde ...

FED JAKKE! :-)
Hej Clare. Kigger du ikke forbi min blog? Og gerne bliver fast læser. Det er en fotoblog.
www.daybyday-photobyphoto.blogspot.com

Clara sagde ...

Tak :) - jo, jeg skal nok kigge forbi

Knus Clara