18 maj 2011

Onsdagens outfit





Ja søde mennesker, det var så sådan jeg så ud på denne onsdag. Føler virkelig bare at jeg har lyst til at slappe af og bare grave mig ned under et tæppe og kigge på tingene udenfor hele tiden. Kender i det? Jeg er også bare så træt idag, så det var meget rart at vide jeg bare kunne slappe af, efter at jeg var færdig med min lektier og vide at jeg ikke skulle noget resten af eftermiddagen. Jeg synes i grunden stadig at blogspot opfører sig lidt underligt, men jeg er ikke helt sikker på om det er blogspot eller bare min blog der opfører sig underligt :)

Strik - Alvalani
Jeans - 5 unit
Ur - Mango
Sko - Bianco

Hav en fantastisk onsdag, i skønne læsere.
xoxo

3 kommentarer:

Emma sagde ...

Rigtig flot outfit! :-)

-Emma.
www.the-black-one.blogspot.com

Clara sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Clara sagde ...

Tusind tak :)