28 maj 2011

Lørdag + day 8


Har brugt det meste af lørdagen inde i byen sammen med min fantastiske veninde. Der er jo karneval i Aalborg idag, så vi tog ind for at se alle de udklædte og paraden. Har sjældent set så mange fulde, udklædte mennesker i mit liv. Nå, men min veninde og jeg hyggede os voldsomt meget, tog på Baresso og kiggede lidt i butikker, bla. i Monki hvor de stadig har udsalg, og jeg fandt denne kjole-agtige ting til 30 kr. Kan ikke helt finde ud af om den er virkelig fin eller ej, men okay 30 kr - hvis jeg fortryder eller noget i den stil så går det nok, men det tror jeg da heller ikke at jeg gør.

Dag 8 - Hvad er dine mål/gøremål for denne måned og hvorfor:
Hmmm... Jeg vil starte med at nyde en fantastisk ferie til Santorini, som jeg tager afsted til i morgen. Og så tror jeg da ellers bare at jeg vil hygge mig med familie og venner, og forhåbentlig nyde det gode vejr der MEGET gerne skulle komme i anledningen af juni. Og så vil jeg prøve at begrænse mine indkøb voldsomt, da jeg skal noget meget spændende i starten af juli...

Har I haft en god lørdag?
Knus Clara :)

Ingen kommentarer: