17 maj 2011

Ferie!!!




Det lækre der skete i weekenden var at min mor bestilte en uges ferie til den græske ø Santorini, bare for hende, mig og min lillebror. And guess what, vi skal afsted allerede 29. maj! Glæder mig sindssygt, voldsomt og overvældende meget. Har været på ferie i Grækenland en del gange, hvoraf en af gangene var på Santorini og lige siden har jeg drømt om at komme tilbage. Det er en lille ø, der kun er 29 km lang, og afgjort det smukkeste sted jeg har været i hele Grækenland. Billederne ovenfor illustrerer det meget godt hvor smukt der er. Selvom vi har været der før er billederne dog ikke mine (de må være gemt på et eller andet memory-card i en fjern afkrog af huset), men nogle jeg har lånt fra Århus Charters hjemmeside. Åh hvor jeg trænger til at komme væk, det skal nok blive en fantastisk tur.

Knus Clara :)

Ingen kommentarer: