27 maj 2011

Day 7


Et billede af dig og din nærmeste ven:


Da jeg helst ikke vil vise billeder af venner og familie på bloggen, så får i et billede af en anden meget kær ven - selvom det ville være lidt trist, hvis det var min bedste ven... Min højtelskede macbook pro med kælenavnet Maggie er jeg glad meget for. Jeg fik den i konfirmationsgave sidste år, og min veninde fik også en. Da vi var/er så glade for dem at de i starten blev omtalt som vores babyer valgte vi at mødes engang imellem til en lille mødregruppe, hvor vi udvekslede oplysninger (eller rettere sagt: min veninde gav mig oplysninger, hun er nemlig fantastisk til elektronik). Jeg ved ikke om jeg på et tidspunkt vil vise billeder af familie og venner, da det ikke er voldsomt mange af dem der ved at jeg har en blog, hvilket er sådan jeg bedst kan lide det indtil videre , og jeg ligesom synes at jeg skal have deres tilladelse før jeg ligger billeder af ud dem. Men hvis jeg på noget tidspunkt vælger at ligge billederne ud (med deres tilladelse) , så bliver I de første der får det at vide ;)

xoxo

P.S. Ved godt at jeg har misset dag 6, men indlægget og billedet driller, men så snart jeg kan komme afsted med det, så ligger jeg det ud.

Ingen kommentarer: