23 maj 2011

Dagens outfit + day 3




God mandag allesammen! Undskyld hvis billede kvaliteten er lidt grynet idag, men måtte låne min mors kamera, da mit eget pt opfører sig meget underligt. Men her har I jo så dagens outfit, som idag består af:

Skjorte - Genbrug
Shorts - Sisters Point
Sko - Bianco

Sjorten er en pænt gammel sag, jeg tror det snart er tre år siden jeg købte den eller noget i den stil. For at det ikke skal være løgn, så tror jeg at det er den eneste basis-skjorte jeg ejer. Må nok meget snart se at få anskaffet mig nogle flere. Måske endda i transperante materialer, for uuuuh hvor er sådan nogle pæne... Jeg må nok også hellere lige fortælle jer om min dag. Vi har haft fagdag i tysk (...), hvor vi snakkede om disposition (dobbelt ...) og så har jeg ellers bare slappet af her til eftermiddag, lavet lidt lektier, læst i en bog og nu er jeg ved at lave Chili con carne. Ikke ligefrem jordens sjoveste dag, det er jo næsten lige før jeg skulle have fortaget mig noget spændende, bare for at glæde jer. Så må jeg jo kompensere lidt ved at fortælle jer om næste gang jeg laver noget spændende...

Stay lovely out there!
xoxo

Ingen kommentarer: