28 april 2011

Today is a spring-day!





Så er strik-tingen fra USA (brugt som kjole) i action! Man kunne i princippet også bruge den som trøje - men det havde jeg bare ikke lyst idag :) Anyway, synes at den falder rigtig flot og at man ikke rigtig behøver så meget andet når man har den på, fordi den er så flot og lækker i sig selv.

Strik - Alvalani
Strømpebukser - vist nok H&M
Øreringe - min mormors gamle
Sko - Bianco

Det var så lidt om mit outfit, nu tror jeg at jeg vil smutte tilbage til min madlavning - er ved at bage grove burgerboller til de burgere jeg har tænkt mig at servere senere.

Efterlad gerne en kommentar. Jeg bliver altid glad for at høre fra jer søde læsere :)

Knus Clara.

2 kommentarer:

Sofie sagde ...

Hvor er dit outfit bare rigtig fint :-)

xx

Clara sagde ...

Tak :)