30 april 2011

Ting fra loppemarked




En af skolerne i det område hvor jeg bor, holdt loppemarked idag, så det måtte jeg lige ned og kigge på. Det resulterede så i ovenstående ting. Sådan en lille menneske-trædukke har jeg længe været på udkig efter, så da jeg fandt dem for den nette sum af 5 kr. slog jeg til! Tegner en del, især mennesker og tror at den vil være god til dette formål. Elsker bøger!!! Har slugt bøger, lige siden jeg lærte at læse, og er blevet ret træt af tynde ungdomsbøger man kan læse på en halv time, så når jeg ikke trofast læser Harry Potter og Twillight går jeg efter det tungere stof. Striktoppen fandt jeg til en 10'er - den ser vildt sød ud sammen med et par denimshorts, I skal nok få lov at se den i action snart!

Har I lavet noget spændende idag?
Knus Clara :)

Ingen kommentarer: