24 april 2011

Indkøb i USA

Denne er superflotte tunika-kjole-strik-ting købte jeg i en lille, rigtig lækker butik ved navne Plenty,  og jeg er allerede rigtig glad for den. Kan rigtig godt lide de gyldne nuancer og den er bare såååå blød.

I samme forretning købte jeg denne her jakke, som vist nok er fra en mærke ved navn Theme.  Denne er i jersey-stof og har en rigtig god pasform - ja, den er jeg også meget glad for :)

Der er nogle ting som næsten er obligatoriske at indkøbe når man er i USA, fordi at de bare er så sindssygt meget billigere end i Danmark. Havde længe ønsket mig et par lave klassiske converse, og stor var min glæde da jeg fandt dem på et outlet ved Pismo Beach til 200 kr.

Andet obligatoriske køb må så være Levis-jeans. De her plain skinny-jeans fandt jeg så til ca. 125 kr.

Sorte shorts fra Forever 21

Blomstershorts fra henholdsvis Forever 21 (tv) og Celebrity Pink Jeans. Er især vild men parret fra Forever 21, da de er højttaljerede, og jeg elsker,  elsker ELSKER højttaljerede bukser i alle afskygninger.

Basis-toppe. Fra venstre: Freeloader, American Eagle og Kina. Købte også en helt hvid fra American Eagle, men den var ikke til stede da jeg tog billedet.



T-shirt vi fik da vi tog afsked ved vores værtsfamilier. Snøft...

Det var så mine indkøb fra USA. Ud over ovenstående ting købte jeg også noget undertøj fra American Eagle.

Knus Clara :)

Ingen kommentarer: