27 marts 2011

Zara!!!











                                                                 


                                                                       Alt fra Zara


Nogen gange så overvejer jeg virkelig om det bare er mig, der er håbløst bagud? Har lige fundet ud af at mærket Zara har fået en onlineshop der åbnede 3. marts!!! Wuhu, for en god ting! Vi har nemlig ingen Zara i Aalborg, men er alligevel blevet ret vild med mærket, efter at jeg var i London i efterårsferien sidste år, hvor jeg gentagende gange var inde og lure. Det resulterede da også i at jeg nu er den heldige ejer af en vildt smuk og klassisk blazer og en rigtig flot jakke fra Zara. Sad og studerede deres hjemmeside for nogle uger siden, og ærgede mig over at man ikke kunne købe det online... Men det kan man nu! Det bliver desværre nok ikke til særlig meget shopping lige for øjeblikket, da jeg i stedet regner med at voldshoppe når jeg skal til Californien om ti dage (hold fast hvor er der entenlig kort tid til...), så må nøjes med at håbe på at ovenstående ting på magisk vis finder vej til mit klædeskab, hvor jeg er helt sikker på at de ville få det RIGTIG godt. Er især vild med den kamel-farvede strik, nederdelen og bukserne i den smukke, brændte farve.
Er I også vilde med Zara?

Knus Clara :)

1 kommentar:

Monsieur M. sagde ...

I really like this spring/summer collection by Zara :))))
Nice blog!
I'm a your new follower!
Hope you follow me back
XoXo
M.

http://monsieurmauro.blogspot.com