26 marts 2011

My outfit today





Her har I så dagens outfit. Har haft en familiedag idag, og det har nu været meget hyggeligt. Min store grå cardigan er med i min outfit post igen, jeg håber ikke at I synes at I ser den for meget (eller kommer til det i fremtiden). Sagen er bare den at jeg elsker den så højt. Havde så længe været på udkig efter en stor, behagelig og chunky cardigan til en pris der var til at betale. Havde kigget i laaaaang tid, indtil at jeg en dag var på shoppetur med mine dejlige veninder og så finder en af de fantastiske skønheder (helt uopfordret) denne her til mig, fordi at hun mener at den var noget for mig. Hvor har hun dog ret! Den er såååå flot, og hvad var prisen? 50 kr! Det var jo næsten for godt til at være sandt. Tog den tre-fire størrelser større, end min normale størrelse, fordi jeg elsker at den er så stor og så blød.
Nu når vi alligevel snakker om højtelskede items, at I jo ligeså godt også høre om tasken. Elsker den mindst ligeså højt som min cardigan :)
Jeg fik den af min mormor, som havde ryttet ud i sit klædeskab og fandt den her som hun aldrig brugte, men syntes var for fin til at smide ud. Haps! Den måtte jeg få. Kan rigtig godt lide at den er i kernelæder, og så har den bare en god størrelse. I får lige et bedre billede af den her:


Er den ikke fin?

Nu skal jeg nok stoppe med at ævle. I er fantastiske allesammen, hav en fantastisk aften!
Knus Clara :)

P.S. Åh, jo forresten det havde jeg glemt:

Cardigan - Gina Tricot
Sort kjole/top - Pulz
Halskæde - Pieces
Taske - Min mormors gamle
Sko - Shoe Biz

Ingen kommentarer: