24 marts 2011

Kronen


                                
  fra venstre: grøn te med kokos og mango, grøn te med jordbær og vanilje, grøn te med mandel og grøn te med anis og lakrids


Har nævnt Kronen i et tidligere indlæg. Men hvis I nu har glemt det, så siger jeg det lige igen: Kronen er en helt og aldeles fantastisk kaffe- og te-butik her i Aalborg. Der er simpelthen en helt fantastisk stemning derinde, og når man træder ind er det fuldstændig som at være i en gammeldags købmandsforretning. Og så smager ALT derindefra fuldstændig fantastisk! Er pænt afhængig af te fra Kronen efterhånden, og i forgårs løb vi tør. ØV! Men stor var min glæde, da min mor havde købt te med derindefra idag, og jeg er især glad for at min favorit, som er grøn te med mandel, nu befinder sig i huset igen :D

Slut på te-snakken. Vi ses alle I dejlige personer!
Knus Clara :)

Ingen kommentarer: