22 marts 2011

Inspiration




                                                                    Billeder fra lookbook


Kender i lookbook.nu? Okay, det gør i vel :) Men hvis ikke i kender den og mangler inspiration, eller bare godt kan lide at lure lidt på andres stil, eller andres måde at worke forskellige stykker tøj på, så er lookbook afgjort et kig værd.
Har fundet to forskellige outfits, som jeg virkelig godt kan lide. Det øverste har jeg valgt, fordi at pigen har en jakke der minder meget om en jeg selv har, og jeg synes at hun bærer den rigtig flot. Det kunne være at jeg skulle prøve noget lignende af.
Men, men men... Er især vild med det nederste billede. Synes at hun worker både hovedtørklæde, striktrøje, smykker og sko - ja, rent faktisk synes jeg at det hele ser godt ud.
Kan godt lide hovedtørklæder, men har aldrig prøvet det selv. Det var muligvis noget der skulle prøves inden for nær fremtid...
Når nu vi alligevel snakker om hovedbeklædninger: Har længe været vild med turbaner og gerne villet eje en, men har ikke rigtig set dem nogen steder. Men idag så jeg en i Gina Tricot, som jeg selvfølgelig bare måtte prøve. FAIL! Har pænt krøllet hår, så endte med at ligne en eller anden med permanent, der ikke kunne få sin badehætte ned over hovedet, eller noget i den stil... Det er vist kun pænt med turban, hvis man har glat, eller bølget hår. Så ved samme lejlighed en panamahat, som til gengæld sad pænt. Overvejer lidt at gøre den til mit næste køb, men nu må vi se.

Hold jer muntre, og hav en god dag allesammen!
Knus Clara :)

2 kommentarer:

Emma sagde ...

Hej Clara!
Skøn blog du har dig, og hvor er du bare køn :)

// Emma
www.emmamartiny.blogspot.com

Clara sagde ...

Tusind tak :)
Har lige været et smut inde på din blog og kigge. Den er rigtig god!

Knus Clara.