25 marts 2011

I will try to do it better next time, I promise!

Okay, gør jer klar til en lidt alternativ outfit-post. Havde virkelig prøvet at tage nogle ordenlige billeder til jer, men kender i det når man entenlig har noget på der ser godt ud "in real life", men som ligner lort på billeder? Sådan var det idag...
Så øv det var irriterende, for jeg havde virkelig glædet mig til at vise jeg dagens outfit, så jeg må prøve at vise jer tøjet, bare uden at jeg har det på. Now you have to use your fantasy, and imagine that I wore this today:




Det var altså det her jeg havde på. Mega træls at billederne var så shitty for jeg havde både nederdelen og t-shirten fra Weekday på, men jeg LOVER jer at så snart jeg får taget nogen ordenlige billeder, så bliver I de første der får det at vide.
Jeg havde dette på:

Cardigan - Gina Tricot
Tee - Weekday
Nederdel - Cheap Monday
Halskæde - Moström
Sko - Shoe Biz


Det er ikke for at spame jer med billeder af mig selv, men syntes lige at I skulle se mig med løsthængende hår som godt er lidt messy efter en blæsende gåtur hjem fra skole, men alligevel...

Forresten så er det Fredag idag (juhu!). Har bare ikke rigtig nået at holde weekend endnu pga. avisrute med formål at samle de sidste penge ind til USA-tur og en fysikrapport der skulle laves. Men NU kan jeg holde fri, og det er bare SKØNT :D

Også en fantastisk weekend, til jer derude!
Knus Clara :)

2 kommentarer:

ChristinaIN sagde ...

dine krøller er så fine! ja, kender alt til det med outfitbillederne..

Clara sagde ...

Tusind tak :) - var bange for at det bare var mig der var underlig, eller noget i den stil...

Knus Clara