23 marts 2011

Hejsa :)




Som titlen antyder, vil jeg lige sige hej og høre hvordan i har det. Har haft en lidt halvlang skoledag med tysk terminsprøve (ikke dagens højdepunkt). Vi har også i dag fået at vide hvordan vi deles op på vores USA-tur med klassen... Ups, det har jeg da ikke fortalt jer :)
Om to uger skal min klasse og jeg til Californien med skolen i ti dage, hvor vi halvdelen af tiden skal indlogeres privat og den anden halvdel skal bo på hotel i blandt andet San Francisco og Los Angeles. Glæder mig helt afsindig meget, og det undrer mig entenlig lidt, at jeg ikke allerede har bralret ud med det herinde på bloggen. Det er vel fordi at jeg er så vandt til at alle ved det, men det kunne i dejlige mennesker jo ikke vide.
Det er nu heller ikke en tur vi bare har fået foræret. Næ nej, vi har skam arbejdet i snart et år på at tjene pengene ved avisruter, loppemarked osv. Så nu må der også gerne ske noget snart.
Nå, nok snak om USA. Regner med at vise dagens senere, og indtil da må i have det supergodt!

Knus Clara ;)




2 kommentarer:

Julia sagde ...

Ej, bliver da super fedt! :)

juliajdk.blogspot.com

Clara sagde ...

Det håber jeg bestemt også ;)