26 marts 2011

Give me feathers!






Jeg elsker fjer. Der er et eller andet meget smukt og skrøbeligt over dem. Må indrømme at jeg allerbedst kan lide fjer når de sidder på fuglene, så af den grund er jeg nok mest til fjer-smykkerne i metal (det har også noget at gøre med at jeg bare godt kan lide dem). Det øverste par øreringe er fra Gina Tricot og resten er fra Asos. På trods af førnævnte holdning med fugle osv. så må jeg indrømme at jeg alligevel har en svaghed for de hvide fjer-øreinge. Kan entenlig også rigtig godt lide ringen, men er faktisk ikke et ringe-menneske normalt, men det kunne jeg jo blive...
Jeg er fuldstændig tosset med fjerhalskæden, den er jo fantastisk enkel og smuk. Har også set nogle øreringe med fuldstændig samme slags fjer som halskæden inde i byen, og jeg er SOLGT. Der skal bare helst ikke være nikkel i, så nu må vi se...
Men hvad synes I om om fjersmykkerne???

Knus Clara :)

2 kommentarer:

Rikke sagde ...

Jeg elsker virkelig også fjersmykker i alle afskygninger :)

/Rikke Sander

Clara sagde ...

De er også bare fantastiske :)

Knus Clara