22 marts 2011

Artigheden selv...

... Eller det gik jeg i hvertfald selv og troede, da jeg igår var på en mega hyggelig bytur med min dejlige veninde, hvor vi både endte op på både Baresso og Nadia´s. Der er nu intet som godt selskab. :)
Det var entenlig ikke nogen shoppetur, men måtte alligevel liiiige en lille tur forbi Monki, for at se om de ikke havde den ombejlede "Haute couture" t-shirt. And guess what...


Det havde de!
Den røg selvfølgelig med hjem. Men det var faktisk også det eneste tøj jeg købte. Gik i en HEL dag og følte mig så artig, men ak! Så var jeg med min mor og lillebror inde i byen igen i dag, fordi at min lillebror skulle klippes. For knap et halvt år siden fik vi en Weekday i Aalborg. Har først fundet ud af hvor den ligger nu (pinligt!). Men nu til sagen: Måtte selvfølgelig lige ind og "kigge"... Det her er så resultatet af "kigget":





Så artig og artig... Ej, så skinhellig er jeg altså ikke! Det er nu heller ikke bare tilfældige ting som jeg har raget ned fra hylderne. Har længe været besat af draperede nederdele, men har bare ikke kunnet finde dem nogen som helst steder. Skete miraklet alligevel at jeg fandt en (på nettet, selvfølgelig), så var de kun tilbage i alt for store størrelser. Var så desperat at jeg gik og overvejede at lave en selv (vi snakker virkelig desperat, for jeg er ikke specielt god til at sy...), men så hang den lige dér for øjnene af mig. Den kommer slet ikke til sin ret på billedet, men I får den at se i aktion snart, det lover jeg...
Har også været vild med den sorte tee længe, efter at have set den forskellige steder og ikke anet hvor den var fra. Og så hænger den også bare der PÅ UDSALG! Jeg elsker, elsker elsker udsalg! Det er det eneste fede ved januar (også når det bare varer ved, længe efter januar). Nå, anyway, den kom også med mig hjem. Den fine fjer-tee er vist entenlig fra mandeafdelingen, men syntes at den var så fin, og til 30 kr! Det gør den nærmest kun endnu finere :)
Bladet har ikke rigtig noget med resten og gøre, fik det af en sød ekspedient i Weekday. Har bare postet det, fordi "the best things in life are free".

Det var så lidt om mine nyanskaffelser, det har da forresten været mega godt vejr idag :D
Næsten forårsagtigt, og det er noget jeg kan lide.
Knus Clara :)



Ingen kommentarer: